Badania wspomagane przez klienta

Uzyskanie dofinansowania na prowadzenie działalności gospodarczej to tak naprawdę trudny temat, jeżeli weźmie się pod uwagę trudną sytuację rynkową. Takie firmy, jak chociażby 10Clouds, pomyślały o wprowadzeniu specjalnego procesu, który może okazać się pomocny w przypadku pozyskania dodatkowych funduszy.

Proces odkrywania dla inwestora

Jeżeli ktoś zastanawia się nad tym, jak increase the chance of getting funding powinien zrozumieć, jak ważny jest proces odkrywania dla inwestora. Całość można podzielić na kilka faz. Pierwsza z nich to faza Inside, Kolejna to faza Discovery. Są jeszcze trzy kolejne fazy (łącznie jest ich 5) i są one równie ważne, jak dwie poprzedniczki.

Faza wglądu

Research with the client pomaga opracować główną strategię produktową. Tak, aby wiedzieć, czy founding wart jest uwagi, czy jednak lepiej będzie porzucić tą koncepcje. Przy tej fazie ważne jest omówienie takich kwestii jak:

  • getting founding dla danego produktu możliwe jest tylko wtedy, jeżeli zostaną również zrozumiane problemy, jakie są z tym tematem powiązane. Pomoże to opracować naprawdę udany produkt, który znajdzie odzew wśród klientów obecnych na rynku.
  • organizacja skupiająca się na opracowaniu potencjalnego grona użytkowników. Tylko dzięki temu uda się zaangażować klientów w to, aby móc jeszcze lepiej dopasować poszczególne produkt.
  • możliwość uzyskania dobrego partnera biznesowego.

To właśnie dzięki takim elementom możliwe jest opracowanie odpowiedniej strategii, która pozwala na wgląd w rynek. Możliwa będzie również całościowa analiza konkurencji. W szczególności, jeżeli mowa jest o największych graczach. W końcu otrzyma się potwierdzenie, że dany produkt ma naprawdę szansę zaistnieć w danym miejscu.

Faza odkrywania

Ważne jest agile product delivery. Zanim jednak to nastąpi, należy omówić ważne elementy w fazie odkrywania. Mowa tutaj o:

  • testowaniu produktów na wczesnym etapie. Dzięki temu będzie możliwe ograniczenie zbyt dużych strat, które często powiązane są z produktami pełnowartościowymi, jakie nie otrzymały jednak szansy na przetrwanie.
  • porady płynące od klientów, które pozwalają na wprowadzenie ewentualnych zmian. Pozwoli to na lepsze dopracowanie produktu. To właśnie dzięki temu jego wartość użytkowa stanie się jeszcze lepsza. 
  • wprowadzeniu zmian, jakie pozwolą na realne zaspokojenie potrzeb rynkowych.
  • pozyskaniu narzędzi, dzięki prototypom, które pozwolą na to, aby zdecydowanie większe grono klientów przyciągnąć do siebie. 
  • motywacja do dalszego kontynuowania pracy nad produktem.